Sivut

13.5.2015

Feel Berlin!

Noniin se olis ihmiset rakkaat sellainen homma, että tää mimmi lähtee muutaman tunnin päästä Berliiniin! Jännittää, hirvittää, riemastuttaa, kutkuttaa ja vähän itkettääkin. En ole viikonloppua pidempää aikaa ollut Niilasta erossa aiemmin. Nyt ollaan reissussa maanantaihin asti ja maanantainakin olen kotona vasta niin, että Niila pikku lintusein on jo nukkumassa. Hurjaa!
Mutta on kyllä niin upea reissu tulossa, että ei parane surkutella nyt yhtään.

Mukaan lähtee paras reissuseura, eli jo useamman reissun nähnyt kolmen muijan matkatiimi: Minä, Janet ja Raisa.Tällä erää vapaalle taskupaikalle lähtee mukaan myös matkustamisesta kiinnostunut nautaeläin Hertta! Voit seurata meidän ja Hertan kommelluksia Berliinissä instagramista tai jos et siellä vielä ole, niin mun instagram -kuvat näkyy tossa oikeella sivupalkissa. Siihen niitä päivittyy sitä mukaa kun uusia lisään. Eli kurkkikaapas sitä. Kuvat saa klikkaamalla isommaksi.

Berliinissä tapaamme myös jälleen mun maailman ihanimman "belgia siskon" Hannan ja miehensä Anskun. Ihan uskomatonta, mutta oltiin buukattu kumpainenkin Berliinin reissut samalle ajalle ihan sattumalta. Ihan paras juttu!

Vaan nyt on mentävä höyryymään vielä noitten matkatavaroitten pariin, siispä hyvää reissua mulle ja ihanaa loppuviikkoa teille kaikille!



Tässä meidän matkabiisi: Feel Berlin!


1 kommentti: