Sivut

24.10.2014

Mä oon ihan mamina

Mulla on aika kiva uus projekti ollut tässä hetken jo päällä, nimittäin Mamina blogi! Niilan odotusryhmän mammojen kesken päätettiin perustaa yhteinen blogi, kun monella tuntui olevan paljon mamiasiaa, mutta ei sopivaa väylää sitä kertoa. Itse en halua Uutistoimistoa täysin täyttää "kaiken maailman vaippajutuilla", niin tämä tuntui kivalta tavalta jakaa mamma-ajatuksia. Linkkaan kyllä aina myös omat kirjoitukseni Maminasta tänne, niin saa sitten ne jotka kiinnostaa käydä lukemassa koko postauksen.  Maminassa on kyllä sen verta monta mamia pistämässä kirjoitushommia alulle, että varmasti teitä joitain mun lukijoita saattaa kiinnostaa ihan koko blogi. Ei muuta kun tervemenoa maminan maailmaan! Tänään julkaisin siellä asiaa lukuhetken ihanuudesta muksun kanssa kas tässä.

Blogi löytyy täältä:  MAMINA

ps. Blogin banneri ym on mun käsialaa, mitä pidätte?
Tässä postauksen kuvia.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti