Sivut

28.1.2013

Digi, digi sano Anna ku Kopiopajalla kävi!

Tämä duunipäivä olikin hieman erilainen kuin normaalit. Olin tänään nimittäin tutustumassa Kopiopaja Digi Print Centerillä digipainon arkeen. Velipoika on kyseisessä paikassa duunissa ja kysyin, että sanko tulla päiväksi tutustumaan ja sehän passasi.

Kopiopaja sijaitsee Riihimäellä juna-aseman tuntumassa ja siellä tehdään digipainotuotteita ihan laidasta laitaan. On perus kopiot, jullarit, flaijerit, skannaukset, käyntikortit jne jne. Kuulemma painetaan printti vaikka kalsareihin, jos asiakas niin toivoo.  Pulju pyörii neljän rempseän miehen voimin ja painotuotteet asiakas saa kätöseensä kyllä huomattavan nopeasti. Ripeitä janttereita sanon minä. Kopiopaja postittaa tuotteitaan myös muuaalle Suomeen, niin mikäli painotuotteille on tarvetta, kannattaa Kopiopajalta kysyä tarjousta täältä KLIK.

Mun päiväni sujui varsin rennoissa merkeissä. Seurailin kun Antti työkavereineen mennä viuhtoi kymmenen eri masiinan välissä ja katselin miten hommat toimii. Printattiin myös mun kuvituksella muutamat kangaskassit ja voi pojat niistä tuli hienoja. Niistä tulee oma postauksena huomenna paremmilla kuvilla. Tänään kuitenkin jo pieniä maistiaisia niistäkin. Ajattelin antaa yhden kasseista lahjaksi meidän kattien kasvattajalle, kiitokseksi siitä, että hän on miehensä kanssa aina tavoitettavissa ja apuna kun tulee jotain kysyttävää. Koirakasvattajien suhteen mun kokemukset on ollut hyvin erilaiset (että kiitos ja tulkaahan noutamaan kassi Linda)!

Tässä tulee nyt kuvia päivästä, ovat nyt todella kännykkälaatua, mutta tunnelma välittyköön silti!


Anselmi valmiina digipainon haasteisiin!

Siinä on peliä ja vehjettä sekä paperia poikineen!


Aamu Antti pistää kopiota tulemaan!


Ruokilla nautin kerrassaan ihanan salaatin, joka mulle vieraanvaraisesti tarjottin. Kiitos oli hyvää!


Antti kantti painamassa mun kattimatikaista kangaskassille.


Taiteilija itse tarkastelamassa printtijälkeä. Antti printtasi omakuvittamat julisteensa rullatulostimella. Hyvältä näyttääpi! Antin tummanpuhuvista julisteista voit tiedustella täältä KLIK.


Sieltä se Epson sylkäsi  ulos mahtavilla väreillä priima luokan tavaraa.



Oli kyllä hurjan hauska päivä ja tässä sitä taas jotenkin huomasi miten erakkoa tää mun työni on. Ehkä vielä joskus mulla on työhuone firman tiloissa ja energisiä ihmisiä hääräämässä ympärillä. Siihen asti Jarkko joutuu kestämään mun ehtymätöntä puheripualia joka starttaa joka päivä kun Jakkeri töistä kotiutuu. Hehe. Kiitos vielä Kopiopajan poijaat! Anna kuittaa!

9 kommenttia:

  1. Heh hassua, mä olen joskus monta monta vuotta sitten ollut työharjoittelussa kyseisessä paikassa, on näköjään tullut uusia ja parempia laitteita, sekä uudet tilat. Muistelen kyllä kyseistä harjoittelupaikkaa hieman kauhulla :)
    Kasseista tuli varmaan kyllä tosi hienoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei onpa hassu sattuma :). Just tänään kysyin, että onko heillä Riksun kouluista harjottelijoita.

      Tuuhan huomenna kurkkimaan kasseja!

      Poista
  2. Kattimatikaiskassista tulee kyllä hienoja! Ja pakko on sanoa: ootte te aikamoinen taiteilijasuku;)

    VastaaPoista
  3. Tuollaasesta työnjälestä pittee olla jo ylipiä ;)

    VastaaPoista
  4. Olette Anna ja Antti tosi ihania ja taitavia ihan totta.

    VastaaPoista
  5. Tosi kiva postaus! Hitsi, että nuo Antin jullarit on ihania!


    amp

    VastaaPoista
  6. Wou mikä ylläri, jee :D Ihan mahtavan kattimuksen piirsit! Antille terkut :)

    VastaaPoista