Sivut

5.6.2012

Anselmi asuttaa salilla

Nyt tuutte näkemään jotain sellaista mitä harvemmin Anselmin blogissa nähdään eli asukuvia! Olin sunnuntaina salilla ja nappasin siellä yksin hikoillessani parit kuvat. Kerrankin satuin salille sellaiseen aikaan, ettei siellä yksinkertaisesti ollut ketään, niin reenin päätteeksi pystyin huoletta nappaamaan parit kuvat salista ja itsestä.
Olin eilen ekaa kertaa moneen moneen vuoteen spinningissä ja voi pojat mulla on jalka- ja kankkulihakset kipiänä! Suosittelen lämmöllä kaikille. Saas nähdä mitä tämän illan kahvakuulailusta oikeen tulee kun oon jo valmiiksi ihan kipeytyny. Vaan oikeen ihanaa kun saa vähän hikoilla! Sain eilen isukilta vielä uudet jumppakengät, kun oli jostain saanut näyteparin, niin nyt mulla on maailman söpöimmät pinkit jumppapopotkin! Kyllä kelpaa. Niistä laitan kuvaa myöhemmin tulemaan.

Tässä tulee Anselmin asu sunnuntaille kertaa kaksi:

Tässä näkyy mun reenivaatteet. Urheilurintsikat, toppi ja housutki vähän kurkkaa sieltä.

Tämän paidan paras yksityiskohta on nämä valtavat nepparit. Love it!
Tässä siis sunnuntain asua, jossa siis yksi mun lempi paidoista ja leggingsit.




Tältä näyttää salilla missä käyn. Tässä siis vain painolaitteet. Lämmittely- ja kiertoaharjottelulaitteet ovat erikseen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti