Sivut

8.5.2012

Safkaa, kiitos!

Ruoka, tuo ihana rakas ystävämme ja vihollisemme. Niin hyvää kun se onkin, niin se aiheuttaa usein pohdintaa ja suoraan sanoen päänvaivaa, mitä voin syödä ja mitä en, mikä on mulle hyväksi ja mikä ei.
Viime aikoina ehkä suurin muutos ruokatottumuksissani on ollut se, että yli kahden ja puolen vuoden tauon jälkeen olen viime päivinä syönyt kalaa. Mulla iski pari viikkoa sitten ihan hirveä lohihimo, ja eihän siinä sitten muuta kun marssittiin kauppaan ja ostettiin lohta. Hyvää oli, sori herra fisu. Ajattelin, että syön kalaa jatkossakin, koska se on kuitenkin kohtuu terveellistä ja helpottaa mun elämää kummasti.
Tää on kyllä pieni erävoitto tolle appiukolle, jonka kanssa ollaan leikkimielisesti sanailtu mun vegeilystäni, olikohan sen veikkaus sillon joskus reilu vuos sitten, että kohta syön kalaa ja parin vuoden päästä lihaa, heh. Että appiukkis, pistähän siikat savustuspönttöön, ni tullaan syömään, kuulin että kalasaalis oli ollut hyvä!
Tänään olen syönyt sekä super ihania ruokia, että niin karvaan pettymyksen ruokaa, että morjens.  Super hyvää oli mun ihana fetasalaatti, jossa oli:

  • fetaa
  • rukolaa
  • jäävuorisalaattia
  • tomaattia
  • omenaa
  • kurkkua
  • krutonkia
  • cesar -kastiketta
  • kananmuna
Aivan karmaisevan pahaa taas oli Kellogsin uutuus murot All Bran Crunchy Bites. En ole IKINÄ syönyt hirveämpiä muroja saatika heittänyt yli puolta kuppia muroja suoraan sinne minne nämä kyseiset kuuluukin, eli vessanpönttöön. Murojen koostumus on todella kiva rapsakka, mutta niihin on mätetty niin paljon sokeria, että murot maistuu lähinnä siltä kun söisi maitokupissa murenneltuja keksejä, mikä ei nyt tässä tapauksessa ole lainkaan hyvä asia. Miksi, oi miksi en tällä kertaa lukenut tuoteselostetta jo kaupassa!?  Pitää varmaan syöttää toi paketti pahaa aavistamattomalle miekkoselleni, muhahaha (ethän lukenut tätä Jarkkis?).
No iltapalan pelasti lopulta ihana näkkäri kasviksilla ja juustolla, nams nams, eli loppu hyvin kaikki hyvin tällekin ruokapäivälle. Taidanpa heittää vielä yhden omenan kitusiin ennen kuin painun punkkaan.

Hyvän näköistä ja kiva koostumus....mutta aivan hirveitä. Älkää ostako.

Illan pelastus <3

Pahuuden multihuipentuma

Mun herkkusalaatti höystettynä ihanasti salaattiin sotkeentuvalla apetina fetalla <3

NAMS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti