Sivut

23.5.2012

Kiharainen Anselmi

Tänään sen tajusin! Nimittäin että mun hiukset on jo niin “pitkät”, että niitä voi kiharrella! Ihanata. Siispä nehän piti kihartaa heti. Tämä kyllä helpottaa kaikkia kesän mahdollisia juhlan tynkiä niin paljon, kun ei tarvitse tukkakriiseillä ärsyttävän, ei minkään pituisen eikä mallisen tukan kanssa. Kaiken hyvän lisäksi tämäkin kampaus syntyi alta kymmeneen minuuttiin. Että ei paha nakki lainkaan.

Kiharat sopii kivasti arkeen kuin juhlaan, vaan tänäänpä olikin ihan juhlan aika! Pikkuveli täytti 14 vuotta ja oltiin siis äiteen luona kakkukahveilla (onnea vielä täälläkin pikku veikkaliini, ois parempi lukea tätä mun blogia!) Hyvät oli taas kerran tarjottavat ja onhan se nyt jo iso toi meijän “juniorikin” kun on musta menny pituudessa ohi jo aikaa sitten (itsellänihän on varressa mittaa tarkat 170.5cm). Hassua kun “muistan kuin eilisen” kun pikkuveli oli vaan pieni tumppi, joka nukahti syliin ihan kesken kaiken, tai sen kuinka sen vaipan reunasta turahti kakat mun kerman vaaleille housuille, kun olin juuri tullut kahden viikon reissulta Saksasta. Samaisen Saksan matkan aikana tuo miekkonen oli oppinu kävelemään ja juoksi mua ovelle vastaan. Sitäkään en unohtaisi kun pikkuveikka about 7v täräytti mua vahingossa minigolfmailalla päähän, kun oltiin kierroksella, hehe. Pienenä tuo veikkosein olikin mun luona aina välillä hoidossa ja touhuiltiin aina kaikkea kivaa yhdessä. Vaan eipä tän “vanhan" siskolikan optiot tunnu nyt ihan kauheesti laskeneen, hauskaa meillä on edelleenkin!

Tässä päivän biisi omalle pikkuveikalle, tääkin ollaan yks sata kertaa laulettu singstarilla yhdes:



Tässä vähän kuvaa mun kiharapilvestä:



5 kommenttia:

  1. Ihanat kiharat!
    Ja hauskoja muistoja pikkuveikasta. Tai en tiedä onko hän (vielä) siitä samaa mieltä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos. Siekin taidat olla oikeen kihara ihmisisä. Mäkin alan nyt opettelemaan kiharoitumista. Joo saas nähä mitä tuo miekkonen on tuumannut kun onlukenut tän :D.

      Poista
  2. Hih, odotinkin jo uutta kuvaa missä Lemppuri:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leon on niin sulonen pikku pyllykkä, että tekee näistä munkin kuvista paljon parempia :D! hehe. Plus että se iritti kovasti tarttua kameran nauhaan kokoajan niin nappasin syliin. On se ehtiväinen kaveri heh

      Poista
  3. Mahtavat kiharat! Sinulle sopii kyllä hiuksiin malli kuin malli, se on tässä vuosien varrella tullut havaittua! Ja veikka liked!

    amp

    VastaaPoista