Sivut

25.5.2012

iholla

Olen tässä parina päivänä tehnyt niin, että olen kasannut läppärit, kynät, paperit, kalenterit ynnä muut reppuun ja mennyt pihalle tekemään töitä aurinkoon tunniksi pariksi. On suorastaan synti olla sisällä tällaisilla keleillä mitä täällä nyt on viime päivinä ollut, joten tällainen pop-up-office tyylinen ratkaisu takapihalla on ollut mitä parahin vaihtoehto! On siinä kyllä naapureilla ollut ihmettelemistä ku tämä likka levittelee takapihan terassille työpöytäänsä, hehe. Jälleen kerran voi todeta, että mulla on maailman paras työ! Ja koska sisälläni elelee ehkä pienimuotoinen rusketusintoilija, eli “tanorektikko”, on tuo kivasti aluilleen lähtenyt rusketus ihan vaan mahtava extra tähänkin hommaan!
Mulla on ollutkin nyt työnalla paljon sellaisten pienten kuvien tussaamista, niin sitä pystyy vielä kivasti tekemäänkin pihalla, ei mitään probleemia. Ensi viikolla kun taas kylmenee niin voin sitten vetäytyä taas pelkästään sisäduuniin.
Ensi viikko on kyllä kiva viikko kaikin puolin, tässä pieni lista kivoista jutuista ensi viikolla:

  • Maanantaian tulee myyntiin Zenanan kesän yhdistelmökortti ja mä pääsen vihdoin testaaman spiningiä ja muita hikijumppia, wuhuu!
  • Maanantaina saan myös kaverin 9kk poikaliinin mulle pariks tunniksi hoitoon <3
  • Keskiviikkona pyrähdän Helsinkiin käymään paltsussa, sekin on aina ihan kivaa vaihtelua näihin päiviin, etenkin jos siihen yhdistää ystävien tapaamisen kuten viime viikolla tein.
  • Varasin tänään perjantai aamulle mulle ja Jarkolle puolivartalohierronnat Hellimölle, kun pitäisi nyt vihdoin käyttää tuo kihlajailahjaksi saatu lahjakortti. Siitä jäi 30 euroa yli, niin Jarkko sanoi mulle, että saan käyttää sen itseeni ja otanpa sillä vielä kulmien ja ripsien värjäyksen ja kulmien muotoilun sitten, ihana Jarkkis!
  • Myöhemmin perjantaina päivällä tulee ystäväni Piia miehensä kanssa tänne meille viikonlopuksi ja se jos jokin on ihan hurjan kivaa!
Kerrassaan kiva viikko siis tiedossa. Ja ei tääkään viikonloppu nyt yhtään pöllömpi ole: huomenna on myyjäiset, joissa aion myydä mojovasti printtejäni (muistakaa tulla kurkkimaan meitä!) ja sunnuntaina aamusta mennään katsomaan Jarkon kanssa mun suosikki muksujani, eli  kummityttöä ja tämän velipoikaa ja tietysti koko perhettä. Oikein mukavaa! Meillä on äitee kotiuttanu perheeseen uuden aivan mahtavan kameran ja taidanpa ottaa sen mukaan, niin saa taas noista hirveetä kyytiä kasvavista pikkuihmisistä ihania kuvia. Toki niitä töitäkin pitää keritä tässä viikonloppunakin raapustelemaan, eikä oppariakaan sovi täysin unohtaa.

Vaan tässä tulee nyt pientä todistusmatksua tän naikkosen iholla tapahtuvista värimuutoksista, jotka on tietysti luonnossa paljon selvemmät, kuin tässä latistuneessa kuvassa ;)! Ihanan aurinkoista viikonloppua kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti