Sivut

30.1.2012

Haastavaa bloggailua

Nyt ollaan tultu siihen pisteeseen, että Anselmin Uutistoimistossakin on aika nähdä blogihaaste. Ja jos ihan tarkkoja ollaan niin näemmekin parhaat palat monesta blogihaasteesta. Eli olen koonnut useammasta blogihaasteesta juuri kaltaisellemme arvovaltaiselle uutistoimistolle sopivan blogihaasteen, joka kuuluu seuraavalla tavalla:

Seuraavan kymmenen päivän ajan käsittelen blogissani seuraavia asioita kyseisessä järjestyksessä:

  1. Päivä - 8 asiaa minusta
  2. Päivä - Mitä minulla oli päällä tänään?
  3. Päivä - Ystäväni
  4. Päivä - Päivä kuvina
  5. Päivä - Suosikkipaikkani
  6. Päivä - Laukussani 
  7. Päivä - Tätä olen syönyt tänään
  8. Päivä - Tämä saa minut voimaan hyvin
  9. Päivä - Odotan
  10. Päivä - Tänään ostin

Eli tänään on vuorossa ensimmäinen haaste, kahdeksan asiaa minusta:


1. Pelkään hevosia todella paljon. En uskalla edes silittää hevosta, ellei mua pystytä vakuuttamaan, ettei se pure.
Olin syksyllä siedätyshoidossa Hollolassa eräällä tallilla. Ihailen myös suuresti hevosten upeaa ulkomuotoa!

2. Olen onnellisesti kihloissa ja sormessani kannan juuri sellaista sormusta, josta haaveilin pitkään (Kalevala <3)

3. Laura Laine on yksi kuvittajaidoleistani, ja näin hänen originaalitöitään viime kesänä Tallinnassa. Ne oli mahtavia!

4. Rakastan raskasta musiikkia ja keikoilla käymistä. Yleensä hakeudun keikoilla ihan
lavan läheisyyteen.  Jos on paha päivä laitan räyhä-musiikit soimaam ja lähden lenkille.

5. Rakastan tatuointeja ja itselläni on kolme.

6. Olen vaihtelevan innokas viherpeukalo. Viimekesänä onnistuin Jarkon kanssa kasvattamaan nämä neljä kirsikkaluumutomaattia. Vai oliko ne sittenkin päärynätomaatteja :)!

7. Olen lakto-ovo-vegetaristi. Eli kasvissyöjä, joka syö kananmunaa ja käyttää maitotuotteita.
Olen myös melkoisen hyvä vegekokki! Kuvassa soijasuikalekeittoa alá Anselmi!

8. Olen maailman onnellisin kummitäti ja kova askartelemaan. Tein kummitytöllemme Violalle ristiäislahjaksi tämän pienen vitriinin, jossa annoimme hänelle pieniä-suuria eväitä elämään.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti