Sivut

12.4.2011

Pariisi-mekot ja muut shoppailut

Tänään aloitettiin tyttöjen kanssa aamu ihanasti brunssilla yhdessä aseman aukion kahviloista.  Mikäs siinä oli paistatellessa päivää terassilla aamusumppien ja panini-leipien hivellessä makunystyröitä lämpimän aamupäivä auringon helliessä hipiää. Päivä kuluikin sitten oikein rattoisasti shoppaillessa. Otettiin oikein tavoitteeksi, että löydetään mulle ja Janettille Pariisi-mekot kun Raisalla sellainen kerta jo oli. Mun Pariisi-mekko löytyikin jo ekasta kaupasta, kun taas Janetin musta unelma löydettiin ihan viime tipassa. Täällä kun jokainen kauppa tuntuu menevän kiinni naurettavan aikaisin kello kuusi (joo me shopattiin aamusta iltaan). Siinä mun ja Janetin mekkojen välissä tyttölauman mukaan tarttui lukuisia pareja kenkiä, ihania laukkuja, rahapusseja, leggareita, toppeja ja huiveja. Sanoisinko että äärimmäisen tehokas shoppailupäivä. Olin onneksi osannut ounastella moista ostosmenestystä tälle viikolle ja olen ihan tosissaan säästellyt ostoksissa, etten ostaisi enempää tavaraa mitä itse täältä pystyn kotiin kantamaan. Että jos en sinä viikonloppuna, kun pojat oli täällä ostanut juuri mitään, niin tämän viikon jälkeen olen varmasti ostanut senkin edestä.
  Mutta huomenna lähdetään tosiaan Pariisiin. Herätys on aika hurjan aikaisin, mutta kyllä myö tytöt siitä selvitään, kun ollaan kuitenkin niin innoissaan Pariisista. Katseltiin netistä, että mennään ainakin Louvreen, katsomaan riemukaarta ja Eiffel-tornia ja sitten mennään käymään Montmartren kukkulalla, joka voi olla monelle tutu elokuvasta Amelie! Voi ollaan niin innoissaan! Mutta nyt pitää lähteä nukkumaan, että jaksetaan herätä. Pariisi täältä tullaan!

Shoppailupäivän tulos


Onnellinen uuden kirjan opistaja!


Ei päästy passikuvaan ni piti tyytyy tällaseen.
Pitihan tytöt heti tutustuttaa paikallisiin
kulinaristisiin makuelämyksiin!

1 kommentti:

  1. Ihanat tyttölöiset siellä! Kivaa reissua Pariisiin...rakkauden kaupunkiin!

    amp

    VastaaPoista