Sivut

20.2.2011

Video mikä viikonloppu!

Tyttöisyysviikko on nyt pulkassa ja on hyvä olo! Eilen kävin ekaa kertaa uimassa tuossa lähi uimahallissa ja täytynee sanoa, että melkoinen halli onkin. Sieltä nimittäin löytyi ihan olympia-tason uima-allas (eli jos joku ei tiedä niin pituutta altaalla on ruhtinaalliset 50 metriä).  Kauhoin allasta ees taas yhteensä 1400 metriä ja voin kertoa, että tänään illan mittaan selästä on alkanut löytymään lihaksia, joiden olemassaolosta olin autuaan tietämätön. Mutta on se uinti kyllä niin kivaa, että menen heti ensi viikolla uudestaan.
  Eilen illalla olinkin sitten viettelemässä iltaa Hannalla ja Angelolla Nintendon ja herkkujen parissa ja oli kyllä ihan hurjan hauskaa.  Ei oo ihan hetkeen tullu hekotettua noin paljon, kun mitä myö käkätettiin yritettiäessämme vedellä neukkariin (muista Hanna käyttää tota sanaa) vastustajia pelissä Two dragons. Oon kyllä ihan armottoman huono noissa peleissä, mutta pääasia, että oli kivaa.
   Tänään olen sitten ollut ahkera ihminen ja piirtänyt lähes koko päivä. Sinällään aika hupaisa lopetus mun tyttöisyysviikolle: olen ollut koko päivän sisällä leggarit rennosti retkottaen, hiukset ihan miten sattuu ja ilman meikkiä. Mutta tämä onkin vain hyvä osoitus siitä, että aitoon tyttöisyyteen kuuluu myös se, että välillä pitää olla päiviä, että saa olla kuin mikäkin peikko, että muina päivinä jaksaa taas olla nätti ja tyttöinen.


Perjantaina kokattiin Veerlen kanssa tämmöstä, NAM!

Ja kaikille, ketä kovin on askarruttanut,
millainen keli täällä on, niin tässä lienee
sopiva vastaus :D!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti