Sivut

14.1.2011

Puikko hukassa?

Hei tyypit katsokaas, mitä olen viime päivinä pyöräyttäny!
Huulirasva-avaimenperä-pussukoita! Tai voihan sinne sujauttaa vaikka lempi huulipunan, pysyypähän aina käden ulottuvilla, niin että tiukan paikan tulleen saa sekunneissa hurma-huulet kehiin.
  Näin huulirasva-addiktina voin sanoa, että tämä pötkyläinen on kyllä paras näpertelyni hetkeen. Ei tarvi jatkuvasti ostella uusia huulirasvoja ja löytää vähän käytettyjä sohvan välistä. Miekkosenikin sai jo omansa avaimiensa jatkoksi ja totesikin, että tuohan on ihan täydellinen kalastusliiveihin kiinni.
Nyt tiedän mitä pakertelen Belgiassa aikani kuluksi iltaisin!



4 kommenttia:

  1. Aivan mahtava idea! Ja nättejä kaikelisäksi.
    Tee näistä kausituotteita, kesäksi olisi kiva kelta-mustaraitaiset ampiaiset.

    VastaaPoista
  2. Siis hitsit, täähän ois aivan upea juttu meikäläiselle!!! Ku saa avaimenperään laittaa. Siis ku mähän tarttisin huulirasvaa varsinkin näin talvella, mut en jaksa koskaan etsiä sitä tuolta laukun pohjalta. Miten tää tehdään? Määhän en siis oo mikää puikkoihminen mut onneks toi äiti vois osata tehdä jos saisin kiltti Annamanna ohjeen. :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos :). Oon itse ollut todella tyytyväinen. En mä osaa oikee tarkkoja ohjeita osaa, kertoa. Oon vaan lähtenyt virkkaa 2,0 paksusella koukulla sille sopivaa puuvillalankaa huulirasvan muotoon :D. Sun pitää tehdä mulle tilaus, hih.

    VastaaPoista
  4. Nii hei varmaa täytyski laittaa sulle tilaus. :) Mitä sie pyyät?

    VastaaPoista